Pokud jste obdrželi zboží poškozené:
- zkontrolujte si prosím pečlivě zásilku, kterou přebíráte od dopravce. Pokud jeví známky poškození nebo otevření zásilku nepřebírejte.
- v případě, že je obal nepoškozen, ale zboží uvnitř je poškozeno, kontaktujte nás co nejdříve na ekopa@ekopa.eu nebo telefonicky +420 777 291 708
Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo vám přišlo něco jiného:
- obratem nás kontaktujte – ekopa@ekopa.eu nebo telefonicky +420 777 291 708
Pokud chcete zboží vrátit:
- jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů, bez udání důvodů.
- v případě vrácení nám prosím produkt zašlete v originálním obalu a připojte kopii dokladu o nákupu vráceného výrobku (fakturu).
- doba pro vrácení je 14 dnů, platbu vám vrátíme do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.
- vrácené zboží nám pošlete na adresu – EKOPA, Dvořákova 588/13, 602 00, Brno
Pokud chcete zboží reklamovat:
- jako spotřebitel máte ze zákona 24 měsíců záruku.
- záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Tato záruka se nevztahuje na potraviny. Záruční doba je v případě potravin do data použitelnosti nebo minimální trvanlivosti, popř. do doby, do které má být zboží spotřebováno, jsou-li ze strany kupujícího dodrženy podmínky pro jejich skladování a nebyla-li potravina otevřena, kromě případu, kdy je to nezbytně nutné pro zjištění vady.
- na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží plní podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
- v případě reklamace nás kontaktujte e-mailem – ekopa@ekopa.eu nebo telefonicky na +420 777 291 708
- reklamované zboží nám zašlete na adresu – EKOPA ,Dvořákova 588/13, 602 00, Brno